Monday, February 7, 2011

+GemOoK+

gemok kah aku?
xsalah la jadi gemok...
dulu da pernah jadi gemook...
hehehe...
chubby ckit je pn...
pp tembam sikit...
bila nak diet?
makin puasa, badan makin naik...
ade x sesape yg mengalami masalah yg sama dgn saya?
masalah xleh katakan tidak pada makanan?
terutamanya yg enak-enak...
nasi lemak, kuey teow tomyam, kek coklat, Double Cheeseburger....
byknye...
semua sdp....slurpppp~
tambah-tambah masakan ibu...
ada ke yg boleh cakap taknak makan masakan ibu?
cakap mak masat xsedap?
huhuhu...
mak goreng ikan pn sedap!
sampai dua pinggan makan nasik!
nasik ngn kuah pn jalan kalo mak yg masak...
sedap~~
yg penting boleh ke saya dapat bentuk badan asal saya balik?
dumbell, yoga, jogging, exercise...
semua pun buat seminggu 3x...
hehehehe...
tp xjugak kurus-kurus....
macam mn ek?
Jus mate 5? Sendayu tinggi?
jadi ke?
ubat kurus? boleh ke?
hmm....~
xnak la...kang ade cacing pita dlm peroot...
then?
macam mn?
diet???
no way!!
xkan nk tinggalkan burger, aiskrim, nasik, dan mee?
tidaaaaaaaaaaaakkkk!!
hmmm...~
apa kata kalo kita REDHA...
selagi mampu makan...
hehehe...

kepada kawan-kawan...
tolong nasihatkan saya utk diet...
saya ada photoshoot akhir bulan 3 ni...
saya taknak muka nembikai!!!!!


No comments:

Post a Comment