Monday, May 14, 2012

I'm A Mommy

Tanggal 14.02.2012 hari tue aku selamat bersalin anak lelaki berat purata 3.2kg...
Walaupun begitu terdapat beberapa komplikasi semasa kelahiran...
Aku sedih bila adanya jurang perbezaan antara pesakit...
Mentang-mentang kita hanya orang kampung (anggapanmu la),
layanan cincai je...
Tapi takpe...
Yang penting, for now, my baby sihat, cerdik and comel~
Cuma, aku dah TAKKAN pergi bersalin kat HUSM dah...
Serik dengan layanan yang teruk disana...
Serik...Nyawa anak aku hampir melayang!
Siapa yang tak serik bila kita mengandung 10bulan sihat walafiat, tetiba masa bersalin disebabkan ketidakadilan layanan doktor dan nurse, nyawa anak hampir melayang!

So, lepas ni I mean 3-4 years after this, I will go for private hospital...
Which is we already know layanannya pasti memuaskan kerana bayaran yang mahal...
Tak kisah lah pasal duit...
Asalkan takde risiko untuk anak aku dah....

No comments:

Post a Comment